.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراهي مجامع امور صنفي با دانشگاه علوم پزشكي

در جلسه مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مجمع امور صنفی مازندران راهکارهای ورود بیشتر خیرین به بخش بهداشت و درمان استان بررسی شد .
در این جلسه دکتر محمد مهدی ناصحی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این موضوع که بخشی از مشکلات بهداشت و درمان با مشارکت ، همفکری ، و همراهی خیرین حل خواهد شد افزود : علاوه بر توجه بیشتر مسئولین دولتی نیاز به توجه بیشتر خیرین در امر سلامت و مشارکت در این امر خداپسندانه است .
دکتر ناصحی با اشاره به اینکه برخی استانهای کشور ، کارهای قابل توجهی در بخش خیرین سلامت انجام دادند افزود: در استان های فارس و کرمانشاه و برخی استانهای دیگر فعالیتهای بسیار کلانی در بخش خیرین انجام شد که در استان مازندران با وجود خیرین فراوان ، به علت نبود مجمع خیرین سلامت فعال از این خیرین توانمند استفاده نشده است به همین خاطر با فعال کردن بخش خیرین سلامت ، اولین جلسه مجمع خیرین سلامت استان بزودی برگزار خواهد شد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به برخی مشکلات بهداشت و درمان استان مازندران افزود : با پیگیریهای مجدانه در حال حل مشکلات حوزه سلامت استان هستیم ودر این مسیر از استانداری و وزارت بهداشت مساعدت های زیادی شده است و با همه پیگیریها به مساعدت ، مشارکت و همفکری خیرین سلامت نیاز است و باید فضا برای امر خیر و خداپسندانه آماده شود .
وی با گرامی داشتن برخی از خیرین عرصه سلامت استان همچون مرحوم باغبان ، شهیدی و مصطفوی یاد کرد و افزود : این خیرین با کار خیر خود کمک بزرگی به بخش سلامت استان کردند که این همکاری همچنان از سوی فرزندان آنان ادامه دارد و ما و مردم استان قدردان زحمات آنان هستیم.
دکتر ناصحی افزود: برای جلب مشارکتهای مردمی نیاز به همکاری رسانه ای بخصوص صدا و سیما روزنامه ها و خبرگزاری ها می باشد و با همکاری آنان می توان اطلاع رسانی مناسبی کرد .
در این جلسه صالح صالح نیا رییس مجمع امور صنفی استان مازندران با اشاره به اینکه شرکت در کارهای خیر به خصوص عرصه سلامت افتخاری بزرگ برای صنوف می باشد افزود : اصناف استان مازندران در دوران جنگ تحمیلی، بازسازی ، سیل نکا ، زلزله بم و در جاهای مورد نیاز پیش قدم بوده اند و در عرصه سلامت هم پیشگام خواهند بود .
وی با اشاره به 65 اتحادیه موجود در استان مازندران افزود : با اطلاع رسانی و هماهنگی با این صنوف در این کار خیر و خداپسندانه با تمام توان مشارکت خواهیم کرد .
در ادامه این جلسه دکتر فرزاد گوهردهی مشاور رئیس دانشگاه و نماينده مجمع خيّرين سلامت استان با اشاره به این مطلب که در استان مازندران اولین قدم برای جلب مشارکت مردمی اعتماد سازی می باشد افزود : یکی از اهداف بسیار مهم دانشگاه ورود خیرین به عرصه سلامت است و در این دوره بصورت جدی پیگیری می شود و با برنامه ریزیهای انجام شده به سه بخش برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تقسیم شده است .
دکتر گوهردهی افزود : در ابتدا در برنامه های کوتاه مدت پروژه های کوچک و محدود انتخاب می شوند که مردم اثرات آنرا ببینند .
گفتنی است در این جلسه اعضای هیات مدیره مجمع امور صنفی استان : سید احمد اندرواژ ، سید رحیم موسوی ، سید مجتبی پیرزاده و عباس رمدانی نیز حضور داشته و به راهکارهای جذب مشارکت های مردمی را بررسی کردند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.